Happy Halloween

 
 
 
Glad Halloween allesammans!
Hoppas ni får en mysig dag och kväll.
Halloween för mig är inte bara skräck utan även en extra tanke till alla nära och bekanta som har gått bort.
Det sägs att slöjan mellan andevärlden och våran värld är som tunnast under sista veckan i oktober och ännu tunnare just på Halloween 31/10.
Det gör det alltså lättare att få kontakt med andevärlden, om man nu tror på detta. 
 
 
Jag tycker Halloween är en av de roligaste högtiderna, där man verkligen får vara kreativ och använda fantasin.
I år blir det ingen utklädnad för mig, men jag har suttit och knåpat ihop en liten bild i photoshop för att få en uns kreativitet dagen till ära.
 
Enjoy and Blessed Be
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bakgrund är lånad ifrån: http://static.desktopnexus.com/
 
Copyright Ida Blomberg- Ingen kopiering av mina bilder utan min tillåtelse, Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<>