Strosat

Vill börja med att säga att det blev inget fotande i Söndags. Blev inställt ! Nu till idag! :) Idag var en kompis jag och strosade runt i Sthlm city. Vi började dagen på Tekniskamuseet och Cino4, sen gick vi vidare ut mot Djurgården och vidare till skeppsholmen , vi avslutade vår dag i Slussen där vi skildes åt. Men Gud så mysigt vi hade det idag , perfekt!! Framöver hoppas jag att det blir något av den fotograferingen som skulle ha ägt rum i söndags. Jag ska även boka in en dag med min kompis Helena där vi ska fota lite gravidbilder, ska bli jättekul har aldrig gjort det, så det ser jag fram emot ! Lite bilder från dagen :

Copyright Ida Blomberg- Ingen kopiering av mina bilder utan min tillåtelse, Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<>