Tar det aldrig slut??




Hej hopp!

I helgen, lr rättare sagt på Söndag, fyller jag 25 år.
Imorron är den "stora" festen och typiskt som det är tror jag att jag har råkat ut för bihåleinflammation.
Jag har ju varit sjuk nu i 3 veckor ,och ja "den" tycker väl att jag kan lika gärna ta allt på en gång.
Är så trött på att vara sjuk hela tiden!!
Ska iaf till dr. imorron bitti och så får de kika vad jag har. Förhoppningsvis får jag något bra som kan fixa till mig.

Jag är livrädd att jag ska vakna upp imorron och känna mig hängig och febrig.
Men mår jag som jag har mått idag ska det nog funka, har varit rätt pigg fast med små nedgångar under dagen.
Jag menar det är ganska mkt liv o rörelse på dagis, och har jag klarat av denna vecka så ska väl en dag funka.

Vi hålla tummarna helt enkelt att jag får ha min fest. :)

Ha en trevlig Fredagskväll
xo
Copyright Ida Blomberg- Ingen kopiering av mina bilder utan min tillåtelse, Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<>