Dagen efter....

Halloj!

Igår var jag ju på fotomässan.
Allt från att gå och kolla på olika fotografers bilder, lyssna på föreläsningar till att hamna i Bingo Rimérs soffa.
Känner att jag fick ny inspiration och lärde mig absolut nya saker.

Åter till det här med Bingo.
För att gör historien kort, vi var och kollade på hans fina bilder och tavlor, när rätt som det är så dyker han upp och frågar om vi har sett hans bok.
Så gav han oss var sitt exemplar för att kolla på.
Efter en stund kom han tillbaka och säger "
tjejer såklart ni ska ha en bok"
var på Angelika utbrister, "
Ida verkar lite sugen".
Utan att ens hinna reagera så tar han sin arm om mig och leder mig till hans soffa, haha.
Han tyckte att jag inte skulle tveka så mycket och sa att jag absolut inte skulle bli besviken.
På nått vänster så slutade det iaf att jag köpte hans bok. haha.
Jag som alltid brukar vara en svår kund att övertala. :P
En eloge till honom!

De föreläsningarna vi var på var det absolut en jag fastnade för.
Och det var den sista vi gick på.
Den med fotografen Ulrik Södergren.
Tyckte han gjorde en bra, enkel och rolig föreläsning, där han visade att man faktiskt inte behöver ha dyr utrustning för att kunna ta bra bilder.
Och även andra bra tips för att få en bra bild.

För att sammanfatta det hela, det var en super dag!






Foto: Jag


--------------------------------------------------------------------------

 Kära Ida 
Du kommer inte att bli besviken.
Det var ödet som förde oss samman.
Tack för senast!
Stor Kram
Din
Bingo

--------------------------------------------------------------------------

Copyright Ida Blomberg- Ingen kopiering av mina bilder utan min tillåtelse, Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<>