Home and in love!






Några foton från resan





Nu är jag hemma ifrån en fantastisk weekend på Irland.
Dublin, vilken otroligt fin stad!
Mysiga pubar, härlig musik och vänliga människor.
Jag ska lätt åka dit igen och förhoppningsvis då åka utanför storstadens gränser och se det otroliga landskapet.
För denna gång satsade vi mest på att utforska Dublin som stad.
Rekomenderar starkt att åka dit till er som funderar!

Och självklart ett tack till min älskling för resan!

Nu ska jag back to the reality, och laga lite mat.
Nu är vi tillbaka till den vanliga vardagen.

Ha en trevlig kväll
xo


Copyright Ida Blomberg- Ingen kopiering av mina bilder utan min tillåtelse, Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<>