Är det dags nu igen?




Hej hopp

Vill bara förvarna lite, jag tror inte att det kommer bli så mycket uppdatering denna vecka.
Jag jobbar hela veckan plus att jag börjar känna mig dålig igen, och är inte alls pigg på att sitta framför datorn, vill helst bara ligga ner.
Så nu är det väl dags igen att bli sjuk, ORKA!
Efter jobbet åkte jag till en mataffär och köpte en kasse med väldigt nyttigt innehåll.
Vet inte vad som slog mig, men fick ett ryck att jag ska försöka bomba i mig mycket frukt.
Så det blev både satsumas, vindruvor och melon, och även grönsaker.
En bra början iaf =)


Ha det gött
Så ska jag försöka uppdatera så snart som möjligt.

XO

Copyright Ida Blomberg- Ingen kopiering av mina bilder utan min tillåtelse, Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<>