Tidsfördriv

Igår träffade jag min kära vän Kavita. Vi planerade lite inför en photoshoot som vi kommer att ha efter jag kommer hem från Dublin. Tror det kommer bli bra måste bara hitta en location och en modell / modeller som vill ställa upp :) .
Så det är vad som kommer hända i foto väg om några veckor.
Är mycket just nu inför resan den 21 juni , så jag kommer nog inte hinna med något fotande innan dess, ev via mobilen i så fall :)

Mitt tidsfördriv idag var att fota lite med mobilen och dess olika kamera - appar.

Tänkte lägga upp en bild som räknas som produktfotografering! :)

Copyright Ida Blomberg- Ingen kopiering av mina bilder utan min tillåtelse, Tack!

Kommentarer
» Anonym

Skippa den där kavita, hon blir inte bra på bild. Använd någon "modellig". Du tar fina bilder, en person som blev bra är hon som heter Sara på några bilder här. Vill du jobba med mode måste du få bilderna att se "fashion" ut och då behövs fotogeniska människor med unikt utseende.

Ett tips är att bli medlem på modelmayhem och köra tfp vilket jag gjorde i början av karriären.

Lycka till!



/Fotografen

2012-06-10 // 16:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<>