Frustrationen kommer krypandes


Nu börjar blir riktigt irriterad!
Min dator vill inte sammarbeta med mig just nu och det är inte direkt en bra tajming.
Jag måste bli klar med mina sista redigeringar idag, men det blir ju lite svårt när datorn hänger sig och är allmänt seg.
Allt tar ju 10 gånger längre tid!
Just nu har jag bara lust att kasta datorn i golvet, men vad kommer det hjälpa?
Kommer ju stå här då med en ännu mer ofunktionell dator.

Nej nu får den skärpa sig!
Kommer ju knappt ut på nätet heller, den segar och hänger sig där med.
(sitter just nu på min killes dator, okej inte bokstavligen, haha)

Wish me luck!
I'm sooo going to need it!!


Copyright Ida Blomberg- Ingen kopiering av mina bilder utan min tillåtelse, Tack!

Kommentarer
» mysan

Hej hoppas du får en bra dag och ta hand om dej! :)

2011-10-25 // 08:41:00
URL: http://myedenvad.blogg.se/
» Michaela

Ska bli såååå roligt att få se alla bilderna : )

2011-10-25 // 13:08:25
URL: http://michaelaberglund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<>