Att det ska vara så svårt att komma på rubriker




Hejsan!

Idag ska jag iväg en stund och fota min vän Michaela, som vill ha nya bilder till sin blogg.
Sen hoppas jag att jag hinner med lite redigering av bilderna från tjejkvällen.
Börjar känna mig lite stressad, har satt som mål  2 veckor från när de fotades.
 Så på Lördag är det 2 veckor och jag tror jag har 7-8 personer (ggn X antal bilder) kvar att redigera.
Men ska väl gå...kan väl kanske ta mig friheten att säga till Söndag ifall jag behöver en extra dag. haha.


Ha en härlig dag

Kram kram








Tidigare foto av Michaela




Copyright Ida Blomberg- Ingen kopiering av mina bilder utan min tillåtelse, Tack!

Kommentarer
» Adine

Hoppas du hinner med alla bilder! :)

Svar: Jo, det är klart. Den har jag inte pillat på alltför mycket hehe! Kanske är därför :) Får testa! Hehe men bilden på objektivet är en bild som är tagen med den nya kameran :) Men det är ju en "studiobild", inte så kul kanske^^ Annars är filmen i inlägget under gjort med kameran också :)

2011-10-20 // 09:44:47
URL: http://justbeingmyself.blogg.se/
» Adine

Svar: Okej, ja det är bara att jobba på! Jag testade det men märkte ingen skillnad :P Sak samma, det är inte hela världen. Japp, filma kan den! Det är riktigt kul :)

2011-10-20 // 19:21:16
URL: http://justbeingmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<>