Update



Hej

Nu har jag suttit typ hela dagen och redigerat bilder.
Är klar, nästan, har kanske 2- 3 bilder kvar.
Men de fixar jag imorron.
Ska ev. träffa Nina & Marre imorron och gå igenom alla bilder och se vilken de vill ha till postern.
Så troligen denna vecka kommer det upp några resultat av fotograferingen.


Och just det!
Har glömt att berätta att jag har köpt en ny reflexskärm, något större än den jag har, 110cm.
Fast det smarta med denna var att man fick 5 i 1.
Sjukt bra.
Gick sjukt snabbt att få hem den, tror jag beställde den i Torsdags och fick den på Fredagen.

Köpte den på Kaffebrus.nu




(Bild lånad ifrån Kaffebrus.nu)




Dags för sängen

God Natt! =)





Copyright Ida Blomberg- Ingen kopiering av mina bilder utan min tillåtelse, Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<>