Spontan Fotografering





Ikväll kör jag en fotografering som bestämdes för bara någon timme sen.
Så det blir väldigt spontant.
Ska fota härliga Michaela till en tävling, där temat är att man ska fota sig själv med en bok.
Det blir lite under tidspress, eftersom bilden ska vara inne på måndag.
Så jag har en utmaning framför mig. =)
Vi ska försöka hitta på något kreativt och bra.
Så nu är batteriet på laddning och jag försöker fundera på olika idéer.


Wish us luck!


Copyright Ida Blomberg- Ingen kopiering av mina bilder utan min tillåtelse, Tack!

Kommentarer
» Michaela

Du är helt underbar som ställde upp :) Blev en mysig kväll : )

2011-05-08 // 10:03:55
URL: http://michaelaberglund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<>