Ny fotografering inbokad





På Söndag ska jag fota Angelika & hennes kompis Anna.
Temat lutar åt "
magazine cover" / " beauty cover".
Vi får se om vi ska vara ute eller om det blir en inne fotografering.
Beror lite på vädret.
Men jag hoppas att vi kan röra oss utåt, till någon vacker miljö.



*UPDATE: 
Det blev ett annat tema, tjejerna hade ändrat sig. =)
Men det gjorde absolut ingenting, blev bra ialla fall...

---------------------------------------------------------------------------------------------


Notis: Om det är någon som är intresserad av att bli fotad så är det bara att skrika till.
Fotar som sagt gärna! =)


----------------------------------------------------------------------------------------------

Copyright Ida Blomberg- Ingen kopiering av mina bilder utan min tillåtelse, Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<>