Full rulle idag




Idag har jag många måsten som ska göras.
Känns lite stressande på ngt sett.
Måste städa lägenheten, måste handla och måste redigera!

Känns lite tråkigt att jag inte har någar bilder att lägga upp förtillfället.
Eftersom de bilder vi tagit nu är till för projektet och kommer inte användas förän allt är fotograferat.

Eventuellt att jag kanske lägger upp någon bild som inte kommer användas från någon av fotograferingarna.
Vi får se =)
Men måste hur som helst redigera de först.


ha en super bra dag

Copyright Ida Blomberg- Ingen kopiering av mina bilder utan min tillåtelse, Tack!

Kommentarer
» Rania

sv: tack så mycket!

2011-08-25 // 12:51:51
URL: http://raniamaria.eu/blog
» Michaela

Duktig du är :D Ska försöka fixa lite saker så vi kan göra närbilden sen som vi sa :D Med läpparna/naglar.

2011-08-25 // 15:38:45
URL: http://michaelaberglund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<>