Katti VS Katti


Redigering: ljus, kontrast,beskäring etc.
                                                                                                                                                                      
                                                                
  Redigering: Ljus, kontrast,beskäring etc. + ögon- och hårfärg, + läppar och örhänge.



Inställningar för foto: F/5.6   1/4 sek  ISO 400



Satt och hade tråkigt en kväll och lekte runt med lite foton. 
Så här blev en bild på Katti när jag ändrade mer än bara s.k . "grundredigeringen".  



Copyright Ida Blomberg- Ingen kopiering av mina bilder utan min tillåtelse, Tack!

Kommentarer
» Angelika

Hej vännen! Har inget o göra så tänkte jag kan kommentera ;)

Gillar håret o ögonen bättre på den första. Kan du inte redigera in läpparna o örhänget så där fint på den? :)

kramkram!

2010-12-01 // 16:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<>