Fotobokning




Hej hopp

Sitter här en Lördags kväll, tittar på tv, och är förkyld.
Har förberätt mig lite inför imorron.
Ska få fota en kompis och hennes syskon och kusiner.
De vill ge ett foto i julklapp till sin farmor o farfar.
Så jag ska hjälpa de med det.

Det blir första gången jag kommer fota ute i vinterlandskapet med denna kamera, så det ska bli intressant att se hur det blir.
Kan vara lite knepigt med ljuset, när man inte kan kontrollera det på samma sett som när man är inne och fotar.
Men det ska nog gå bra.=)

Förhoppningsvis kommer det ett foto senare på resultatet :)


Ha en trevlig kväll

Kram

Copyright Ida Blomberg- Ingen kopiering av mina bilder utan min tillåtelse, Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<>